Sunday, May 2, 2010

Upgrade n Update

Assalamualaikum !

Hello, sudah lama blog ASLAH tidak di update, kali ini ASLAH media (ASM) sedang giat untuk menaiktaraf blog ASLAH supaya dapat menjadi tunjang utama ASLAH untuk menyebarkan maklumat yang berkaitan dengan ASLAH. Dengan menaiktaraf dan mengaktifkan blog ASLAH ini, diharap maklumat dapat dikongsi dengan mudah, cepat & senang serta dapat diterima dan dapat kita sokong, insyaallah.

Oleh itu, pihak ASM berharap ahli ASLAH dapat melayari selalu blog ini, dan membuat lembaran baru bagi sejarah Alumni SRI Al-Hikmah. Segala kerjasama daripada semua ahli sangat kami hargai, insyaallah akan ada banyak program yang akan diadakam pada masa hadapan bagi merealisasikan impian IMAM HASSAN AL-BANNA "Perbaikilah Dirimu, dan serulah kepada orang lain"

By ASM
2 Mei 2010

"KEAKRABAN MEMBINA KEUNIKAN"
"GENERASI PENERUS KEPIMPINAN ISLAM"

2 comments:

  1. panda ambik gambar jah....aduhai..pertingkat kan lg usaha utk berjaya!!!kamu semua pasti blh brjayo...jgn harap kn pemusnah dalam daging..

    ReplyDelete
  2. buang2 la...gmbr sep2 duri dalam daging..sakit aty tgk...senyuman y memusnahkn sgala impian dan cita2 y trdahulu...trluka sangat aty ni duk lihat senyuman hipokrit..anta semua blh berjaya..ana sentiasa berdoa

    ReplyDelete